香港文匯報訊(記者 子棠)高海寧(高Ling)及羅毓儀(Yuki)擔任《談婚論嫁》節目嘉賓的一集於後日(30日)播出。幻想自己是公主的Yuki 說:「想喺一個城堡裏面搞婚禮,想老公要騎住隻白馬嚟接我!而影相除了影到個城堡,後面係一片星空,最好有幾粒流星飛過,咁就最正!」高Ling的想法則相反,希望一切從簡:「想喺沙灘或者喺意大利嘅小鎮,搞個唔太大型但好溫馨嘅婚禮。」

高Ling希望婚禮一切從簡
Yuki則想喺城堡裏搞婚禮。

兩位嘉賓還分享了最深刻難忘的婚宴,Yuki透露曾經出席一位Cosplay圈朋友的婚禮:「一去到我呆咗,成場人都係着住 Lolita衫,忍唔住嗌『Oh My God』,覺得成件事都好正。」高Ling則最難忘參加韓式婚宴:「有個朋友嫁去韓國,第一次出席韓式婚宴,一對新人着住韓服,現場有好多花籃,大家喺台下睇佢哋行禮,一個鐘頭後個儀式完咗,亦真係完咗,原來唔包嘢食!」

Bob表示禮金畀幾多都係睇你誠意。

講到禮金問題,主持人亦是過來人Bob分享自身經驗:「嗰時有同太太商量,外父外母都覺得幾多冇咩所謂,最後講咗個數,唔記得係8萬8定10萬,到我畀完隔咗一排之後,外父外母回番封好大嘅利是畀我,其實畀幾多都係睇你誠意。」之後 Bob又鬼馬地化身高Ling爸爸要求100萬禮金,場面搞笑。

責任編輯: 張岩