◆張振朗受傷後首次公開現身,見他貼上膠布。
◆山聰笑指劉佩玥磅數與外形不符。
◆無綫新劇 《奪命提示》昨日舉行拜神儀式。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)陳山聰、劉佩玥(Moon)、張振朗、劉穎鏇、丁子朗、郭柏妍、楊卓娜、黃建東、鄧智堅及林景程等,昨日到將軍澳電視城出席無綫新劇 《奪命提示》(暫名) 拜神儀式,監製文偉鴻更大爆山聰與阿Moon拍「愛情動作戲」時,拍到連梳化都凹陷了,他又笑指因為張振朗在拍攝期間受傷,劇集幾乎要改名《奪命頭獎》。

劇集開工拍攝一個月,山聰指尚算順利,而張振朗受傷是很難避免的意外,正如振朗說犯太歲,相信他應驗了之後,今年會鴻運當頭,睇好他今年底攞視帝。阿Moon指振朗因為沒傷及眼睛,是不幸中大幸。

「地獄黑仔王」張振朗早前在拍攝期間被座地燈撞爆左邊眉角,入院縫了7針,受傷後他首次公開現身,見他貼上膠布,精神不俗。振朗表示已沒有大礙,意外大家都估不到,最緊要充滿正能量,他說:「今年犯太歲,應咗之後就順順利利。」振朗受訪表示傷勢沒大礙,自嘲經歷多,今次小事,「開工有拜神,攝咗太歲,受傷之後又再去拜神,當今次應咗,每次受傷完嗰年都幾旺,受傷千祈唔好諗埋一邊,要正能量,其實我差少少就撞到眼,我唔覺得係唔好彩囉,要正向啲。」談及無綫高層樂易玲為怕他毀容,事發當日請了整容醫生為他縫針,傷口縫合得不錯,問他可有趁機執一執其他部位?振朗強調只是縫針:「我唔做啲旁門左道嘢,只係縫針,自己純天然嘅。」

陳山聰肉搏劉佩玥整爛梳化

而山聰受訪時笑指阿Moon磅數與外形不符:「阿Moon高大威猛大家都知,估唔到啲骨真係咁重,昨(前)晚場戲講阿Moon找我晦氣,我排戲都排到濕晒,我哋又互掟梳化,搞到好攰,但拍得好開心,阿Moon仲拍到要去廁所冷靜,回一回氣。」問到阿Moon是否要減肥?她說:「已經減緊,(減了幾多?)應該唔係磅數問題,(只係骨重?)係,之後仲有好多埋身搏擊訓練,無論體形同姿勢都要訓練得好好,劉穎鏇都讚我有畀心機去鍛煉,新年我哋約定咗一齊食少啲。」她又強調山聰只是開玩笑,自己真的不是太重。說到他們拍到連梳化都凹陷了,山聰透露還有另一場更加激的。