◆ 伊麵深深感受到觀眾的支持。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)鄭伊健(暱稱伊麵)親跑港九五區力谷《深宵閃避球》,一拖十謝票超興奮,呼籲觀眾支持新導演新演員。而今次伊麵改拍喜劇,觀眾亦十分受落,鼓勵他要多拍喜劇。

由新晉導演應智贇自編自導,鄭伊健、周家怡主演的,號稱香港史上最揸流攤運動喜劇《深宵閃避球》,將於10月6日正式上映,前(24日)晚影片上映優先場,伊麵率領家怡、導演及有份演出的李靖筠、陳海寧、鍾雪瑩、雲浩影、黃淑蔓等一行11人,走訪港九新界多間戲院親身答謝觀眾,盡顯上下一心的體育精神。

伊麵、家怡更在入場前驚喜簽海報送給粉絲,當伊麵甫出場,已被粉絲大叫《深》片中熱血教練的名字「劉Sir」,肉緊電影口碑的伊麵則馬上問觀眾:「我哋最緊張就係想聽到大家嘅反應,鍾唔鍾意呢部戲先?」;粉絲們即熱烈歡呼「劉Sir好靚仔!拍多啲喜劇!」更有首日已經二刷的粉絲以電影中對白回應:「喺邊度跌低,就要喺邊度再跌低!」伊麵更對此熱情回應:「做人就係咁㗎啦!」希望大家抱着電影的精神,人生中遇到困難與失望,更要用心走出自己的路!

周家怡預告續抽時間謝票

謝票時被問到《深》片對眾人的意義,伊麵坦言比起自己,更希望大家留意到一眾電影生力軍。女主角家怡亦如片中「楊姑」一角充滿愛,對新演員們讚不絕口:「其實粉青隊八個女仔都好勤力又好乖,大家唔好畀佢哋電影入面百厭嘅一面嚇親!至於有冇人係本色演出就要靠大家自己發掘啦,哈!哈!」而家怡亦預告將繼續抽出時間四出謝票。