(香港文匯網記者 陳惠芳)最近盛傳馬浚偉擔任無綫「管理層」職務,目前是香港電台創作總監的他出席港台節目《香港故事-世紀物語》錄音活動,否認此事。

馬浚偉否認傳聞

馬浚偉說:「未有人搵我傾喎!香港電台我仲有好多嘢要搞,我已經幫緊TVB做校長,未有諗過同公司再做什麼。暫時真的沒有傾過。當然如果娘家有嘢搵我幫手,我做到的一定樂意做,但管理層方面我真係未收到消息,不過依家港台同TVB都多合作,我可以做超級聯繫人囉!」

裁縫邱師傅指馬浚偉身材相當標準

此外,馬浚偉會親為《世紀物語》節目作旁白,所以專誠跟受訪者裁縫邱師傅見面,了解洋服的製作歷史。期間,師傅替馬浚偉度身,指他身材相當標準。而身為無綫訓練班校長的他,本月22日會出席訓練班畢業匯演,屆時無綫所有高層都會出席,他說:「之前同佢哋排練好晒,會做一個音樂劇,(咁遲啲可以搵埋學生做你自家製嘅舞台劇喎? )可以呀!絕對有機會。」

責任編輯: 張岩