馬國明與湯洛雯全程表現得好「煙韌」。

馬國明與湯洛雯(靚湯)情侶檔亮相節目巡禮,全程表現得好「煙韌」。見靚湯清減了不少,馬國明代答:「健康最緊要,瘦不是一定靚,現在健康就最靚囉!她好論盡,昨晚又整親。」靚湯為自己解釋:「係呀!昨日我跌落幾級樓梯,隻腳損晒,但他就不在我身邊,媽咪致電給他,叫他睇住我,但當時他正開工。」

馬國明表示自己參與《隱形戰隊》的演出,當中不乏動作戲,故也拍到周身瘀傷。取笑他倆可以互捽藥酒,靚湯笑說:「又不用,但我有幫他穴位按摩。」馬國明帶笑說:「我會扶住她行,好似有咗(指懷孕)咁 !」靚湯即開口更正:「好似扶住老人家行咁!」問到靚湯媽咪有否為此催婚,馬明說:「不關事,我又要開工,都不知怎看實她!」靚湯發嬌嗔:「放棄我啦!」不過靚湯開心男友讚她新髮型又靚又年輕,馬明竟說:「襯返她的智商,她好細路女,好少事就會好開心,我媽咪都是這樣!」靚湯也讚未來奶奶容易相處,會否已當她是新抱仔?靚湯甜笑指着馬明:「問他吧!」