● 吳麗珠(左)當年目擊梅艷芳遇襲,難掩憂心。

香港文匯報訊 闊別娛樂圈多年的吳麗珠(珠女)近日作客香港電台第一台《舊日的足跡》,與主持車淑梅分享演藝逸事,她更憶述曾目擊已故樂壇天后梅艷芳於娛樂場所被人掌摑的傳聞。

今日是梅艷芳58歲冥壽,珠女最難忘1992年5月初那個晚上,她憶述說:「我同兩位女藝人照常喺《歡樂今宵》收工後去咗九龍塘嗰間卡拉OK 玩,諗唔到竟遇上阿梅被人掌摑嘅事。其實佢係被人『質』咗一拳,我親眼見到,佢當時係由其他房間走入嚟坐低,我哋坐喺附近,嗰個人由另外一間房氣沖沖走入嚟,好似話阿梅唔畀面,我當時都唔知發生咩事,我哋驚到叫走,我冇叫阿梅一齊走,因為我見好似有人幫佢解決同面對。事出突然,我驚到開車都腳軟……後來,九龍城差館叫我哋去落口供,我當時真係好擔心阿梅……」珠女坦言:「再見返阿梅我冇再提起,知道佢去咗泰國一排,再出返嚟應該已經係解決咗。」

珠女形容梅艷芳生前是好人,「阿梅真係好好心地,佢份人好豪情,平易近人,冇扮嘢,佢企喺台上誰可匹敵?我聽羅君左講,佢有事阿梅就送咗一張冇銀碼嘅支票畀佢。我好佩服阿梅,佢嘅離開都有好多延續,佢嘅慈善、佢嘅故事,由4歲一個歌女變成一個搞慈善活動咁成功嘅人,佢冇白活到,我向佢學習。」